Co robisz na blogu?

sobota, 22 marca 2014

! ! ! ! ! ! BARDZO WAŻNA NOTKA ! ! ! ! ! ! ! ~KAMILA

KASIA ZREZYGNOWAŁA Z TŁUMACZENIA PSYCHOPATH I ZOSTAŁAM Z TYM SAMA.

JEŻELI KTOŚ Z WAS JEST CHĘTNY I !!NAPRAWDĘ!! SIĘ !!ZAANGAŻUJE!! TO NIECH NAPISZE DO MNIE NA TT ( @irishbxss ) ŻE MOŻE MI POMÓC W TŁUMACZENIU.

NATOMIAST JEŻELI NIE UZYSKAM TAKOWEJ POMOCY, BĘDĘ !!!!ZMUSZONA!!!! USUNĄĆ BLOGA, PONIEWAŻ SAMA NIE WYROBIĘ.

POCZEKAM 7 DNI ( DO 29.03 ). JEŻELI NIKT SIĘ NIE ODEZWIE, STANOWCZO USUNĘ BLOGA.

TO NA TYLE.

~KAMILA ;(

6 komentarzy:

  1. Szkoda :(((( niestety ja się nie nadaję :(((( a może dasz radę sama...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcesz ja moge pomoc .. juz do ciebie napisalam na tt jkbc to nazywam sie @Niall_Nandosxx . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mogę pomóc.
    Tłumaczę:
    1. http://little-shy-ariel-pl.blogspot.com/
    2. http://music-sheet-tlumaczenie.blogspot.com/ :)))

    PIsz na twittera jeśli coś postanowisz: @HahahahaHazza

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak? Kto będzie tłumaczył?

    OdpowiedzUsuń
  5. I JAK? TŁUMACZYCIE DALEJ??

    OdpowiedzUsuń